Warm hart voor SVHB!

Wilt u onze Sportvereniging een warm hart toe dragen? Vanaf €10,- per jaar kunt u al donateur worden van de vereniging. Deze bijdrage zorgt er mede voor dat de vereniging nog lange tijd leuke sportactiviteiten binnen Hoogblokland kan verzorgen. Stuur een e-mail naar info@svhoogblokland.nl met daarin naam, adres en het jaarlijks te doneren bedrag.

Op dit moment hebben wij alleen inkomsten van leden die lessen bij ons volgen. Zoals bij elke vereniging wordt het echter ook voor ons steeds moeilijker om het hoofd boven water te houden en aan de maatschappelijke functie te kunnen voldoen.

Wij vinden het belangrijk dat er voor zowel de kinderen als de volwassenen op ons dorp de mogelijkheid is om te blijven sporten tegen een aantrekkelijke contributie.

Wij vinden het fijn betrokken donateurs bij de vereniging te mogen verwelkomen en zullen hen op de hoogte houden van alle ontwikkelingen binnen onze vereniging, d.m.v. nieuwsbrieven, onze website en onze Facebook-pagina.